A Camp

Usch vad jag hatade bandet A Camp. Till stor del troligen för att jag saknade The Cardigans (det är ju The Cardigans-Nina som sjunger i A Camp, för den som inte visste det), men också pga. denna låt. Vem tusan skriver en låt med en text som den? Men samtidigt tror jag att jag bara inte förstått ironin ordentligt…

Nåja, nu har jag fått chansen att lyssna på hela A Camps nya album, Colonial, och samtidigt har jag nog börjat acceptera att The Cardigans är borta… för alltid. Ut med det gamla och in med det nya. Men allvarligt, SÅ bra är de faktiskt inte!

Kommentera

