Roligast på YouTube #1

YouTube kan man hitta videoklipp av allt, men en höjdare är ju alla roliga humor-klipp. Därför tänkta jag posta några av mina favoriter här, men det blev för många för ett inlägg, så vi delar upp dem i två istället. Försök hålla dig förskratt om du kan 😉

Blandade skämt från Time Out i TV4

Time Out måste vara ett av de roligaste programmen i svensk TV. Det här klippet innehåller några av de bästa skämten från programmet. Och tro mig, de är riktigt bra.

Ellen Degeneres ”The Beginning”

En av de bästa komiker-shower jag någonsin sett! En höjdare tycker jag självklart är precis i början när Ellen visar upp sin process från att hon ”kom ut” för ett antal år sedan till dess att hon nu gjort denna show och accepterat läget. Roligt men allvarligt på samma gång. En annan favorit är när publiken får ställa frågor/komma med kommentarer i slutet av shown. Allt från tårar och skämt till en svart kvinna som skulle kunna vara Gud och en annan som misstas för att vara en man.

På YouTube är hela showen pga. längden uppdelad i sju avsnitt, så jag nöjer mig med att enbart visa den första delen här. Om du vill se resten av showen är det bara att själv söka på YouTube.

Björn Gustavsson sjunger till Carina Berg

Från Melodifestivalen förra året. Underbar sångtext, och extra roligt att han glömmer bort den mot slutet.

Kommentera

