Att öppna dörrarna

Sådär! Nu tror jag allt skulle vara klart för att faktiskt börja länka hit 😀

Det är alltså här jag från och med nu kommer skriva mina nya blogginlägg. Precis som förut, fast på en ny plats. Och så finns det ju som bekant en del annat på sidan också, så det är bara att traska runt lite. Och fler nya (eller snarare gamla) bilder, berättelser, osv. kommer jag även lägga till med tiden, dels som inlägg här i bloggen, dels på respektive sida.

Vad händer med den gamla bloggen? Den finns såklart kvar, men kommer inte att uppdateras.

Och glöm inte bort att följa mig på Twitter! Där kommer det dyka upp saker jag annars inte skulle skriva om här på bloggen, men som kan vara av intresse ändå.

Nu får vi se hur det här går 😀

Kommentera

