Nyheter

  • Har köpt den efterlängtade Black Eyed Peas skivan. Första halvan är för dance-aktig, andra är jättebra 😀
  • Fick frågan om jag ville flyga till en av de danska öarna Läsö eller Anholt för lite utländsk geocaching, men var för sen att svara. Endast fyra pers går in i planet, jag blev den femte 😦
  • Twitter har blivit min nya favoritsak! Facebook kan slänga sig i väggen!
  • Imorgon blir det troligen en Lisebergstur i anledning av Carolines skolavslutning.
  • Jag har skickat min anmälan till journalistutbildningen i Molkom.
4 reaktioner på ”Nyheter

  1. – BOOM BOOM POW
    – Yay Danmark!
    – Facebook kan slänga sig i väggen, men Twitter ännu mera.
    – Caroline blir så STOR! *snyft* gratta henne från mig

Kommentera

