Spellistan – 13. juni 09

Min spellista med musik ändrar sig konstant så jag tänkte med jämna mellanrum lista de låtar jag för tillfället spelar mest. En snabb överblick över vad jag lyssnar på just nu. Dessutom väljer jag varje gång ut en låt som jag gillar extra mycket just nu och länkar till en ljudfil så ni andra kan lyssna på den direkt.

Så, här kommer de låtar jag den senaste tiden lyssnat mest på, helt utan inbördes ordning:

  • Janet Leon – Heartache On The Dancefloor
  • Black Eyed Peas – Electric City
  • Ukraina (Eurovision 09) – Be My Valentine
  • Flipsyde – When It Was Good
  • Black Eyed Peas – Showdown
  • Turkiet (Eurovision 09) – Düm Tek Tek
  • Lily Allen – 22
  • Armenien (Eurovision 09) – Jan Jan

Utvald låt: Electric City, min absoluta favorit för tillfället! Rytmen och raggae-tonen, och Fergies fantastiska röst. Jag älskar ”Super Mega Frequency”-delen 😀

Kommentera

