Facebookvänner

Jag var liiite uttråkad, så jag gav mig på funktionen ”listor” på facebook och delade in alla mina vänner i olika kategorier. Japp. Så nu kan jag se inom vilka områden/från vilka platser jag har flest vänner 😛 Här är resultatet:

  • Molkom – 53
  • Geocachare – 29
  • Finland – 26
  • Danmark – 19
  • Göteborg – 17
  • Släkten – 13
  • Mantorp – 4
  • Övrigt – 3

Ser ut som att antalet vänner i varje grupp följer hur pass nyligen gruppen uppstod. Mantorp är ju till exempel det som var för längst sedan. Danmark var före Finland. Geocaching kom efter Finland, och Molkom är den senaste vänkretsen.

Dessutom har det ju en hel del att göra med hur pass mycket jag använt Facebook under den tiden jag umgicks med folk från respektive grupp – det är ju först de senaste månaderna som jag verkligen kommit igång!

Kommentera

