Julklappar

Nu är en av dagens höjdpunkter – julklappsutdelningen – avklarad. Riktigt mysigt att sitta och se folks reaktioner på sakerna de får 😀

Några av sakerna jag fick:

  • Stativ till den bärbara – Önskade mig detta då datorn tenderar att bli VÄLDIGT varm. Stativet inkluderar fläktar och extra USB-uttag. Perfekt!
  • Spelet Call of Duty Modern Warfare 2 – Vinterns mest intensiva upplevelse. ”Som en riktigt spännande roman eller intensiv actionfilm”, tror jag att jag sagt någon gång om ettan. Tvåan ska enligt utsago vara minst lika spännande!
  • Tamaguchi – När vi körde ”paketspelet” en gång gav alla mina medspelare mig en tamaguchi. vad skulle jag med det till? Det blev en sån där skratt-stund som man kan skämta åt. Och som ett internskämt fick jag alltså en sådan på riktigt nu 😛
  • Pengar – Totalt 1500 kronor, från tre olika personer om jag minns rätt. Ska dock inte användas till något särskilt, utan snarare vardagsnöjen som något biobesök och att äta ute. Studiebidraget är inte
  • En bok från Alex – Julens överraskning! Jättekul 😀
  • Presentkort till Ginza.se.
  • Godis i massor.
  • Tomtebowling – Ja, som det låter :p

God jul allesammans 😀

Kommentera

