Praktikbloggen

Pappa tyckte att jag uppdaterat bloggen dåligt under praktiken. ”Men du läser väl Praktikbloggen?” undrade jag. ”Praktikbloggen?” sa han.

Oj, jag har glömt att länka! Gjorde det på Facebook, men inte här på bloggen.

Så då gör jag det nu: läs Praktikbloggen. Där har jag bloggat flera gånger om dagen senaste veckan, och kommer att fortsätta göra det under resten av praktiken. Dagliga summeringar, händelser och tankar.

Syftet med bloggen är att jag ska komma ihåg saker inför den rapport som ska skrivas efteråt. Men tanken var ju också att folk ska kunna följa mig 😀

Kommentera

