Update 2010

I år ska jag ändra stil. Mer färg, mer udda, mer glädje 😀

Problemet är att det är så dyrt 😦 Och att jag redan fallit för pressen att klippa mig 😦 Men man kan ju alltid drömma 😀 Här är vad jag kommit på att jag vill skaffa hittils:

1. Nya kläder

Ett måste för att ändra stilen! Som sagt, mer färg och mer udda. Och på den här punkten har jag faktiskt redan kommit ett steg framåt. Jag äger numera ett par vita jeans och en sopgubbeorange skjorta (gud vad jag har saknat orange! Alla min orange tröjor har varit trasiga). Och färgglada strumpor.

Kläder är första prioritet, så mer lär komma under året, troligen i lila… saknar som sagt bara pengarna till det.

2. Datorer

Min vanliga bärbara har ett gult/svart skin på baksidan. Jag gillar det, men har självklart upptäckt att nätet bjuder på mycket mer! Dessutom är jag fortfarande lite bitter över att jag aldrig hittade min lilla 8-tummare från Asus i vit när jag köpte den förra året, så nu kanske det är läge att ge den ett skin också. (Eller sälja den).  Här är några förslag jag  googlat fram och fallit för:

Dataskin #1 (15")

Dataskin #2 (15")

Dataskin #3 (15")

Dataskin, till den lilla (8")

3. Datorväska

Den lilla har heller ingen dataväska – har behövt det ibland när man går på stan. Perfekt för att stanna på något fik och surfa, utan att behöva släpa med den stora. Och vilken väska jag vill ha har jag nästan bestämt mig för redan:

Liten datorväska - Väska till den lilla bärbara, perfekt när man ska på stan. Walk on Water-väskorna är klockrena!

4. Plånbok

I flera år har jag behövt en ny plånbok. En lite större. Och i flera år har jag låtit bli att köpa någon. Nu är det läge att göra något åt det! Kanske någon av dessa?

Plånbok #1 - Lila är en färg jag lär köpa kläder i. Men viktigast av allt: plånboken är större än den jag har nu!

Plånbok #2 - Afrikanskt tema, snygga färger och rätt storlek!

Nu återstår bara ett problem: hur tusan får man allt detta att matcha? 😛

5 reaktioner på ”Update 2010

  1. Jag säger bara att det är ganska hög Gay-faktor på de där plånböckerna….men undran över om hur det ska matchas, Herregud!;) men jag säger det med värme fast jag inte räknas…

Kommentera

