Munsår

Neeej! För ganska exakt två minuter sedan stack det till inne i munnen, strax bakom underläppen. Ve och fasa!

Det betyder att jag löper en cirka 80 procent risk att om 3-5 dagar ha en fullfjädrad blåsa som skaver mot mina tänder. Då blir det att gå på Treo och Listerin i två veckor, tugga långsamt och hålla käft 😦

2 reaktioner på ”Munsår

  1. Jag har faktiskt något liknande, fast det är där jag bet mig. Hemskt när man biter sig och så sväller det upp så man biter det om och om igen.

    Fast synd om dig också 😉

Kommentera

