Jennifer

När Caroline och jag passerade gamla goa Mantorp i veckan åkte vi förbi Jennifers hus. Jag var lite småförtjust i henne. Om jag minns rätt var vi tillsammans i exakt en dag i lågstadiet. Har varken pratat med henne eller tänkt på henne sedan vi lämnade Sverige.

Nu sökte jag upp henne på Facebook. Hon är förlovad. Har två barn, 3 år respektive 6 månader. Bor kvar i Mantorp. ”Sorgligt,” var min första tanke. Men hon verkar lycklig. Gulliga bilder med barn. ”Lever med underbar sambo och två döttrar i ett hus någonstans,” står det.

Där ser man.

Kommentera

