Eurovision #5 – Finalen

Det var avslutningsfest i går, så missade helt finalen. Men så fort jag vaknade i dag gick jag till datorn för att kolla. Och till de andras stora förtvivlan (jag har spelat den här låten konstant sedan Bosnienresan – alla de andra har tröttnat på både den och mig 😛 ) men min stora glädje ser jag att det var den låt som jag redan i slutet av april hoppades skulle vinna som faktiskt gjorde det 😀

Ironiskt nog uppdaterade jag i dag min Spotify-lista, och för första gången på en månad är Satellites inte längre på den.

Att även Danmark och Belgien kom topp tio är för övrigt en bonus 😀

Kommentera

