Flyttstädning

Dörrarna står öppna på rad. Vi springer in och ut med kartonger och skräp. Vad gör vi? Vi flyttstädar 😀

Bland alla grejer hittade jag ett julkort:

Joohan, min älskade vän. Jag har aldrig träffat någon som du. Dina (ibland) osmidiga kommentarer och din förmåga att alltid komma in när jag är naken är bara några egenskaper som gör dig till den gulliga kille du är. Alltid ett ärligt svar och sträcker alltid fram en hjälpande tass när jag behöver den. God jul, puss Cicci.

Molkom, jag saknar dig redan!

2 reaktioner på ”Flyttstädning

Kommentera

