Mooot Östergötland

Nu drar packandet igång. För nu ska vi åter till Östergötland. Yees 😀

I morgon bär det av. Men av någon outgrundlig och tråkig anledning vill mamma och pappa hyra ett ställe istället för att bo hos morfar som vanligt. Jaja.

Fast bra är väl det egentligen, då har vi någonstans att sova när mina molkomkompisar kommer på fredag och lördag. Då ska vi ut på sjön och ha skoj 😀

För övrigt vann jag GP:s fototävling med kärlekstema för ett tag sedan. Vet inte om jag nämnt det. Jag har hur som helst inte brytt mig om att leta reda på artikeln de skrev om det, som publicerades den 11 juli, förens nu. Den finns här 😀

2 reaktioner på ”Mooot Östergötland

Kommentera

