Cia och Fritidsresor

Cia är lycklig. Hon har kört bil för första gången på länge, köpt bokhyllor på IKEA och varit på XXL Sport & Vildmark (Lisa var tyvärr inte där). Då blir jag också lycklig 😀 I dag är det en Cia-Johan-dag, något vi inte haft sedan innan jullovet. Om en stund blir det film hemma hos henne.

I dag har jag även ringt Fritidsresor för en intervju. Tio minuter av ”Vilken relation har du haft till dina lärare?”, ”Har du vunnit något pris under din gymnasietid?” och ”Hur mycket ansvar brukar du ha?”. Halva på engelska, halva på svenska. Det gick helt OK, men inte jättebra. Har kommit på en hel del saker som jag tänkt ”varför sa jag inte så?” om och fumlade lite med engelskan.

Svar på om jag går vidare efter intervjun får jag om några dagar.

Kommentera

