Årsvandring & Sunny Beach

På med ryggsäckarna och i väg. I dag fortsätter mamma och jag vår årliga vandring söderut. Vi började 2009 i Göteborg och vandrade i två dagar till Kungsbacka. Förra året fortsatte vi där vi slutade och tog oss ner till Veddige, på höjd med Varberg. Nu i år ska vi fortsätta i två dagar till, från just Veddige. Målet är att – ett år långt in i framtiden – hamna i Danmark 😀

I går var släkten Dahlberg på besök. Dagarna innan det var Sofia här. Och i helgen hade vi besök av både Lotta, Helena och Patrik från skolan.

Jag har förresten redan ett halvfärdigt inlägg om att skolan nu slutat. Ska skriva klart det efter vandringen, jag lovar!

På måndag åker jag till Molkom för en återträff med gamla kompisar, och på lördag nästa vecka bär det av med Fritidsresor… och jag har ju inte ens sagt här på bloggen var jag ska! Sunny Beach, Bulgarien, blir det 😀

Där väntar dessutom klasskamraten (eller ja, forne klasskamraten blir det ju nu) Tina. Helt sjukt att vi hamnade på samma ställe! Hon har redan åkt ner och hälsade att de är ett härligt gäng och att det finns flera danskar som jobbar därnere och som längtar efter att träffa mig. Det kommer bli en härlig första säsong 😀

Kommentera

