Internet!

Saker jag gjort den senaste halvtimmen:

  • Bloggat
  • Tittat på examenstal på YouTube
  • Kollat på senast tillagda musiken på Spotify (som sedan någon vecka tillbaka nu även finns i Danmark – hurra!)
  • Laddat upp PDF-filerna till mina två nya böcker
  • Stekt fisk

Den sistnämnda kräver att jag är hemma, inte på kontoret eller på ett kafé med wifi. De fyra första kräver att jag har internet. Så hur hänger det ihop? Jag är ju internetlös.

Icke! I min dator sitter just nu en USB-sticka från Vodafone. Yay! Plötsligt gick den sociala nivån i teamet ner rejält. Men ingen klagar. För vi har internet! ÄNTLIGEN!

Nu ska jag äta fisk och grönsakswok 😀

2 reaktioner på ”Internet!

  1. Hoppas att fisken smakade bra. Glöm inte att gå och lägga dig, man behöver sin sömn, även om man har internett.

Kommentera

