Regitze & Linkin Park

Härom dagen när vi satt och pratade och skrattade hemma hos Anne och Marika ringde familjen från bilen. Det var ju trevligt! De fick även prata med Regitze, som de kände igen från en massa bilder på Facebook. Nu vill jag direkt slå bort tanken ur era huvuden om att det skulle ara något där. Regitze är för mig vad Dana var i Molkom, Cia i Åsa och Frida i Sunny beach.

För övrigt tyckte hon att er danska var rolig 😛

I dag ska vi hur som helst åka inlines mot huvudstaden Arrecife – Regitze, Mira och jag. Kostar 10€ att hyra för en dag. Som jag har längtat efter att få göra det igen!

Jag vet inte varför, men av någon anledning har jag en sådan lust att lägga upp musikklipp från YouTube. Så i dag blir det Linkin Park-fokus. Efter Black Eyed Peas är de mitt favoritband någonsin! Första låten är anledningen till att jag började lyssna på dem, för många år sedan i Danmark. Andra låten är en av mina absoluta favoriter från dem. Tredje är en alldeles underbar cover på Adeles låt Rolling In The Deep – väldigt olik Linkin Park. Och den sista låten är en av deras mer finare, lugna poplåtar snarare än den rockiga stil de annars har.

Kommentera

