Varmt och skönt och sommarbesök

Det är så soligt och varmt nu. Spana in bilden nedan bara. Underbart 😀 Dessutom får jag en hel del besök hemifrån den här säsongen. Jag längtar till varenda en 😀

Här följer sommarschemat:

  • 9-16 juni – Carolines kompis Hanna från Finland och hennes kompisgäng är i stan. Utgång eller åtminstone en lunch var planerad, men nu är deras tid snart slut och jag har jobbat bort den. Vi har varit dåliga på att styra upp.
  • 13-20 juni – Geocacharen jojjeGBG med familj. De bor på hotell Flower Garden vägg i vägg med kontoret. Lunch i morgon, lördag, följt av geocaching på min halvlediga dag.
  • 15 juni – Båttur med teamet på kvällen.
  • 19 juni – Sveriges sista match. Blir antagligen Palm Beach – bästa stället i Alanya att se fotboll på!
  • 22 juni – Teamdag med rafting under dagen. Midsomamrfirande och dans runt stången med Nanne Grönvall under kvällen.
  • 23-30 juni – Min älskade Regitze från Lanzarote kommer och besöker alla sina gamla kollegor i Turkiet, och ska bo hos mig.
  • Första veckan i juli – Min älskade Frida (och eventuellt Tina) från Bulgarien kommer. Även de ska bo hos mig.
  • 11-18 juli – Äntligen kommer familjen hit! Mamma, pappa och Caroline, plus familjen Johansson. De ska bo på Flower Garden.

Jag har några riktigt roliga veckor framför mig 😀

Vädret de kommande dagarna, 15-19 juni.

Vädret de kommande dagarna, 15-19 juni.

Kommentera

