Regitze

Regitze var inte så bra på att sikta med kameran.

Den här veckan är för övrigt väldigt speciell. FÖR I LÖRDAGS KOM REGITZE! 😀

Regitze var en dansk kollega i Turkiet och en av mina bästa vänner där. Hon skulle komma hit och besöka mig – och alla andra före detta kollegor som hon känner här – om hon bestod matematiken som hon åkte hem för att plugga upp. Och det gjorde hon!

Jag mötte upp henne utanför hotell Flower Garden, dit alla våra ”endast flyg”-gäster har transfer, när hon kom mitt i natten. Sedan låg vi och pratade hela natten.

Hon har såklart varit med på både Kim Larsen och kommikern Anders Matthesen som uppträdde i går. Vi har varit ute och hon har träffat alla mina nya kollegor och Simon, Viktoria, Emma, Matilda och resten av gänget från Lanzarote. Hon har redan blivit bra kompis med mina två roommates och har inte ett dugg tråkigt när jag jobbar.

Nu är Matilda här från Antalya (hon jobbar vanligtvis på flygplatsen, två timmar bort, så det är egentligen inte så ofta vi ses). Vi har varit ute och shoppat i dag – bland annat röda skor, och Regitze köpte en One Piece. De ska ut och äta och eventuellt festa i kväll. Jag har teammiddag och börjar åtta i morgon så får hoppa över. Men veckan är inte slut 😀

Regitze var inte så bra på att sikta med kameran.

Regitze var inte så bra på att sikta med kameran.

2 reaktioner på ”Regitze

  1. Det gjode jag 🙂

    Ja, du sa det en gång tidigare, och jag tycker fortfarande att du ska göra det 😀 Caroline får lida bäst hon vill 😉

Kommentera

