Golden Spider Web

Jag har en hel del gamla bilder från 2009 och 2010 som aldrig varit med i någon familjetävling och som jag aldrig haft en tanke på att ladda upp någonstans. Fram tills nyligen. När jag har gått igenom mina gamla bilder har jag hittat en del guldkorn jag helt enkelt inte har tänkt är särskilt bra. Här är ett av mina favoritexempel, som jag hittade i dag:

Den är tagen i juli 2010, med makroobjektiv rakt upp i vardagsrumslampan i Kungsbacka.

2 reaktioner på ”Golden Spider Web

  1. Fin bild!
    Hittar du flera ställen som behöver städas så uppskattar jag att du påpekar det med en bild. Alla kanske inte behöver läggas ut offentligt.

Kommentera

