Familjen på besök

Äntligen ska jag skriva lite om det! Familjen har varit på besök. Mamma, pappa, Caroline, Bengt och Britt-Marie. De bodde på Flower Garden bredvid mitt kontor, utom Caroline som bodde hos mig. Och trots att jag jobbade fick jag de lediga dagar jag önskade. Vi hann både hyra bil och åka till Side och upp i bergen, och hyra båt och få en guidad tur på havet. Mysigt!

Tiden gick dock allt för snabbt och det har allt känns lite tomt sedan de åkte.

Det var även destinationsmiddag med prisutdelning veckan i fråga, där vi fick rösta på varandra i tio kategorier som ”best team spirit”, ”best bus sender”, ”best manager” och ”most passionate”. Bland 134 guider vann jag en och blev nämnd som en av de som fått flest röster i en hel drös kategorier. Kan ju inte låta bli att känna mig lite stolt då.

Britt-Marie var för övrigt lite besviken över att det inte stod Johansson på ”Dahlberg”-tatueringen. Men hon kan känna sig lugn, den omfattar även allt jag gör och har gjort med den halvan av släkten också. Skillnaden är att jag såklart känner mer för namnet Dahlberg 😀

På måndag är det min födelsedag. Den kommer att firas på Palm Beach med en uppföljning av den underbara Nik & Jay-koncerten.

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 reaktioner på ”Familjen på besök

  1. Stor kram, och tack för senast. Grattis ännu en gång, jag är stolt över att du gör ett bra jobb.

  2. Hallo,Hallo ! Tack för en rolig vecka det var roligt att träffa diiiiiig igen och dina kompisar.Hoppas att du har haft en härlig och rolig födelsedag idag och att du nu firar som bäst på Palm Beach här hemma är vi fyra som tillhör din fan-club och Hurrar för fullt.Kramar.

Kommentera

