Problem med Paypal

Någon som kan hjälpa mig med detta? Jag har förr använt betalningssystemet Paypal och har pengar insatta hos dem. Men jag kan inte längre komma åt dem! När jag loggar in får jag detta meddelande:

We are currently performing regular maintenance of our security measures. Your account has been randomly selected for this maintenance, and you will now be taken through a series of identity verification pages.

Protecting the security of your PayPal account is our primary concern, and we apologize for any inconvenience this may cause.

Den första saken de ber mig göra är att upprepa mitt kreditkortnummer för att se att det matchar det nummer de har i sitt system. Problemet är att det kort jag har registrerat hos Paypal och som de syftar på har klippts sedan länge, och jag har aldrig haft behov för att omregistrera mitt nya (och nuvarande) kort.

Är det någon som har några förslag? Kan man till exempel få tag på sitt gamla nummer någonstans?

Jag har mejlat Paypals kundservice vid ett flertal tillfällen med aldrig fått något svar.

En reaktion på ”Problem med Paypal

  1. Har sökt lite men inte hittat något bra. Kan dock konstatera att många har problem med PayPal
    det finns tom specilla websidor det. men det hjälper ju inte dig.

Kommentera

