Årets bild 2012

Jag insåg precis att jag ännu inte skrivit om familjetävlingen ”årets bild”! Så kan vi ju inte ha det. Särskilt då det ju faktiskt var jag som vann! Med vinst två år i rad är pressen hård på pappa inför nästa år 😉

Men med all rätt var det en hård kamp den här gången. Pappas bild på den kinesiska muren – eller rättare sagt bilder, då han hade två fantastiska bidrag från samma plats, vilken kanske var vad som gjorde att han föll på mållinjen – är riktigt snygg!

Precis som tidigare år hade vi en rad olika kategorier, från sport och action till landskap. Pappa vann titeln ”årets fotograf” – den som vann i flest kategorier. Men det var alltså min landskapsbild från Kappadokien som slutligen tog hem segern.

Luftballonger över Kappadokien

En reaktion på ”Årets bild 2012

  1. Är glad att jag inte vann! Årets bild är nu på plats bland de andra. Den är så bra och pryder verkligen sin plats.

Kommentera

