Kisa

Jag måste bara skriva en fortsättning på förra inlägget om när Therese och jag insåg att vi båda är från Mantorp. När vi pratade om det dagen efter berättade Therese nämligen att hon den kvällen legat hemma och tänkt på en massa minnen och varit nostalgisk – precis som jag ju blev det! Vi pratade om att jag inte längre besöker Mantorp så ofta trots att jag ofta är i trakten eftersom jag har släkt utanför Linköping. Då säger hon plötsligt: ”själv har jag släkten i Kisa”.

Ni kan ju tänka er skratten och samtalet som följde…

3 reaktioner på ”Kisa

Kommentera

