Vinterdestinationen

Det är ett tag kvar innan ansökningsdags, men redan nu står managerpositionerna för dörren. Precis som i vintras väljer jag att inte ens försöka – jag vill jobba ut mot gästerna, inte vara chef för ett team.

Men redan nu pirrar det i magen, för jag har på allvar börjat fundera på vilka destinationer jag ska söka. Jag har hela tiden sagt att jag vill avsluta med Lanzarote som en favorit i repris, men det finns så mycket som lockar. Mexiko, Kap Verde och Dubai står alla högt på önskelistan. Det hela handlar egentligen om vilka som erbjuder Guide Online-positioner (Dubai till exempel är en liten destination och små destinationer har inget renodlat callcenter, men samtidigt växer vissa och man vet ju aldrig vad som dyker upp).

Det är spännande!

Här på Rhodos var förra veckan en tuff vecka. Många större case som tagit mycket tid och energi, och jag var på sjukhuset och polisstationen fler gånger på en väldigt kort tid än vad jag varit förr. Dessutom har högsäsongen så smått dragit igång och det blir inte så mycket tid att andas ut på kontoret. Det är kul att det händer saker hela tiden, men ibland är man helt slut när man kommer hem.

Kommentera

