Iben på besök

Förra veckan kom första flyget för säsongen, från Billund. Några dagar senare kom Stockholm. Vi ligger fortfarande på vädligt låga volymer, men nu är det i gång på riktigt! Slut på studerandet (nåja, det blir nog lite mer till och från), och jag har redan hunnit spendera en del tid på kontoret. Rutinerna börjar falla på plats med hur utflyktsförsäljningen fungerar, telefonsystemet, och lite annat som alltid tar lite tid att lära sig i början.

Iben har kommit på besök, min gamla kollega från Alanya, Phuket och Rhodos. Vi har följt varandra länge, och nu när hon åkt hem ill Danmark kom hon hit på besök 😀 Vi har varit ute på stan, chillat på stranden, shoppat, varit på bio, haft myskvällar med film, med mera. Hon har bott en del hos mig men skiftar med vår gemensamma vän Sandra, samt en tjej hon känner från Ving.

Sen har jag varit på dejt också. En mexikansk kille. Han är trevlig och så, men blir nog inget seriöst där…

Jag har som vanligt uppdaterat lite mer i detalj om mina utflykter och arbetet på resebloggen.

2 reaktioner på ”Iben på besök

Kommentera

