Projektuppdateringar inför 2014

Jag nyårsstädar mina bloggprojekt och hemsidor. Det har tagit runt en vecka, men nu börjar det bli klart!

Skrivguiden

Skrivguiden har fått sig ett mindre lyft inför 2014. Det har mest betytt att jag la till ett per nya artiklar, uppdaterade sidpanelen samt skickade ut ett nyhetsbrev till de som signat upp att motta ett sådant, något jag varit dålig på att skicka ut regelbundet.

Interviews That Matter

Efter en paus på några veckor drog min intervjublogg igång igen, med en ny intervju i veckan. Jag ändrade lite i utseendet för att fräsha upp inför det nya året, samt skrev ett nyårsinlägg.

100-0 to HS

Jag hade ett gammalt projekt från 2009 liggande, döpt till 100-0 to Homosexuality. En hemsida med målet att lägga ut ett inlägg om dagen i hundra dagar. Varje inlägg skulle vara en ”poäng” för homosexualitet och homosexuellas rättigheter. Det här var alltså långt innan jag kom ut. Projketet blev aldrig mer än en bas till en hemsida.

Nu har jag blåst liv i det på riktigt, och den 1 januari 2014 börjar det. Läs mer här.

Bucket List

Min bucket list, som jag startade för snart ett år sedan, har uppdaterats. Jag har lagt till lite nytt och uppdaterat sådant som nu kan bockas av listan, eller sådant som aldrig blev av. Som att flytta tillbaka till Lanzarote den här vintern, till exempel.

Kommentera

