Nya utseendet är klart!

Efter mycket pillande är det nya utseendet på bloggen klar! 😀

Layout April 2014

Om du tillhör de som får nya inlägg som mejl eller på annat vis och därför kanske aldrig faktiskt besöker sidan, besök den nu!

Sidan ser mer ”funkig” ut nu, lite coolare liksom. Dessutom har jag lagt mycket jobb på att framhäva äldre inlägg som annars lätt faller i glömska. På framsidan finns nu ett inläggsspel (stora bilden längst upp). Klicka på siffrorna nere i högea hörnet på framsidebilden för att se fler utvalda inlägg.

Dessa finns även i sidpanelen till vänster, tillsammans med fliken ”Filmer & TV-serier” som listar alla mina gamla inlägg där jag tipsar om saker att se, samt ”Resor” som listar inlägg om mina äventyr. Den här sidpanelen ser man även när man är inne och läser specifika inlägg (till skillnad från inläggsspelet, som bara kan ses på framsidan), så det är lätt att klicka sig vidare och hitta mer att läsa från arkivet.

Som vanligt hittar du mitt Instagramflöde och Twitterflöde i sidpanelen, arkivet med samtliga inlägg sedan starten 2006, samt länkar till mina två andra aktiva bloggar: Skrivguiden och Interviews That Matter (som har en paus, men den bloggen tänker jag inte ge upp – jag har massor med idéer till den!)

Så klicka runt och berätta gärna vad ni tycker 😀

Kommentera

