Farmor kommer!

Nu sitter farmor och Dagmar på ett flyg. Om sisådär 9 timmar är de här, i lägenheten. Det är påsk!

Det finns ett par saker kvar i Beijing som jag undvikit med flit, som Himmelska Fridens Torg och Sommarpalatset, just för att jag vill dit med farmor. Jag har inte varit vid de två platserna än!

Sedan blir det såklart ett återbesök till muren tillsammans med ”tanterna”, och vi har ett hav av restauranger de ska få prova på. Vi ska på marknader och små utflykter. Det kommer bli 10 bra dagar 🙂

Och här sitter jag och är vaken, klockan 01:40 på natten. Om jag fortsätter såhär kommer jag inte vara jetlaggad alls när jag reser tillbaka till Sverige, men jag kommer att missa hälften av allt farmor gör… skärpning!

Kommentera

