Bästa bilderna så här långt 2014

Så förra året var ett mellanår både för pappa och mig. Pappa var dock den värdiga vinnaren med en generellt högre kvalité än vad jag hade att erbjuda.

I år känns det som att jag hittills har höjt kvalitén, men jag saknar fortfarande den självklara vinnarbilden. Jag gillar särskilt Big Ben-bilden under ”Stadsvyer” nedan, X:et under ”Abstrakt” samt flera av landskapsbilderna.

Här kommer ett urval av mina bästa bilder så här långt under 2014. Finns det några vinnarkandidater?

Djur

Detta bildspel kräver JavaScript.

Byggnader & Arkitektur

Detta bildspel kräver JavaScript.

Stadsvyer

Detta bildspel kräver JavaScript.

Gatuvyer

Detta bildspel kräver JavaScript.

Blommor & Natur

Detta bildspel kräver JavaScript.

Landskap

Detta bildspel kräver JavaScript.

Människor

Detta bildspel kräver JavaScript.

Abstrakt, detaljer, övrigt

Detta bildspel kräver JavaScript.

3 reaktioner på ”Bästa bilderna så här långt 2014

  1. Har hittat en favorit i varje kategori. Eftersom det bara är en vinnare i åretsbild tävlingen, vet jag vad jag önskar i födelsedagspresent.

Kommentera

