Slutet på Santiago de Compostela — 66 bilder!

Mitt senaste blogginlägg hette ”Början på Santiago de Compostela” och publicerades i april. Det blev aldrig något ”Slutet på Santiago de Compostela” trots att jag en dryg månad senare fullföljde vandringen. Den tog 31 dagar och var en upplevelse för livet.

Det har gått så pass lång tid nu att jag inte har några planer på att skriva något längre om alla de fantastiska möten jag hade, och om de många timmar jag vandrade ensam på stigen från södra Frankrike till nordvästra Spanien. Det blev dock många Facebook-inlägg under den månaden som jag hoppas att du tog del av.

Istället kommer här en megasamling av bilder — 66 av de bästa i blandad ordning!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Long story short: ett äventyr som kommer påverka mig resten av mitt liv 😀

Lämna en kommentar